Pozycjonowanie stron internetowych to niezbędny krok, by witryna była widoczna w sieci i często odwiedzana przez nowych użytkowników. Czy warto jednak zdecydować się również na kampanie AdWords? Na czym polegają i komu warto je zlecić?

Skuteczne pozycjonowanie stron a kampania AdWords

Właściciele witryn w większości doskonale wiedzą, czym jest pozycjonowanie – to dzięki niemu można dotrzeć do wielu użytkowników sieci, uzyskując wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania Google. Istnieje także możliwość uzyskania większej widoczności w Internecie poprzez kampanie AdWords Warszawa – co to dokładnie jest?

AdWords, obecnie Google Ads, opierają się głównie na linkach sponsorowanych – są to specjalne, płatne reklamy, które wyświetlają się w wyszukiwarce po wpisaniu w nią wybranego hasła. Znajdują się ponad naturalnymi wynikami wyszukiwania, jednak różnią się od nich jedynie oznaczeniem z napisem „reklama” w kolorze zielonym lub żółtym. Dzięki temu użytkownik sieci w pierwszej kolejności zwróci uwagę właśnie na promowane strony, co przekłada się na o wiele wyższy ruch na witrynie.

Pozycjonowanie, czyli kampanie SEO, umożliwiają stronie zyskać dużą widoczność w sieci, jednak zazwyczaj potrzebują trochę czasu, by efekty stały się widoczne. Jest to wielomiesięczna praca, wymagająca ciągłego reagowania na potrzeby strony i działania konkurencji. Z tego względu często wspomaga się ją kampaniami Google AdWords, które pozwalają na uzyskanie dobrych wyników w bardzo krótkim czasie. Reklamę można wprowadzić z dnia na dzień i może znacznie zwiększyć ruch na stronie, dlatego doskonale sprawdzi się w dowolnym momencie, kiedy firma będzie chciała zyskać większy rozgłos i konwersję na swojej witrynie.

Google Ads – czy warto?

Dobrze prowadzone kampanie linków sponsorowanych przekładają się na duży sukces marki, która może odnotować nie tylko znacznie większy ruch na stronie, ale także większą ilość zainteresowanych jej ofertą osób. Dzięki dostosowaniu reklam do odpowiednich słów kluczowych, na witrynę trafiają osoby zainteresowane konkretną usługą czy towarem, dzięki czemu są spore szanse, że skorzystają z oferty firmy.

Kampanie Google AdWords wykorzystują model opłat typu PPC, czyli pay per click – oznacza to, że firma ponosi opłaty tylko za skuteczne reklamy, z których korzystają użytkownicy. Dzięki temu jest to bardzo opłacalne rozwiązanie, przynoszące realny ruch na stronie.

Korzystając z reklam w Google, firma odniesie wiele korzyści – przede wszystkim znacznie zwiększy swoją widoczność w bardzo krótkim czasie. Kampanię można wprowadzić w dowolnym momencie, wybijając się ponad konkurencję, niezależnie od aktualnej pozycji strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. Sprawia to, że marka zostanie dostrzeżona przez większą ilość osób i może odnotować znacznie wyższe zainteresowanie swoją ofertą. Zaistnieje także w świadomości odbiorców, co zaowocuje większą rozpoznawalnością w przyszłości i również przyczyni się do rozwoju firmy.

Komu zlecić kampanie produktowe AdWords?

Kampanie Google Ads są prowadzone przez profesjonalne agencje SEO, zajmujące się marketingiem internetowym. Warto skorzystać z pomocy doświadczonych specjalistów, którzy dobiorą parametry reklamy do potrzeb i tematyki strony oraz preferencji i celu klienta. Dzięki temu maksymalnie można wykorzystać możliwości reklamy w Google, zachowując przy tym założony budżet.

W Warszawie mamy dostęp do wielu ofert agencji, warto więc zwrócić uwagę na doświadczenie firmy oraz jej podejście do klienta – powinno być zawsze indywidualne, z uwzględnieniem wszystkich potrzeb i oczekiwań. Warto również skorzystać z oferty firmy, która prowadzi również działania z zakresu kampanii SEO, co pozwoli na skuteczne pozycjonowanie strony w naturalnych wynikach Google.

Czy warto inwestować w kampanie AdWords i jak wybrać odpowiednią agencję SEO w Warszawie?