wakacyjne-godziny-2019Biblioteka w Krzeszowicach zaprasza w wakacje
(lipiec, sierpień) w nowych godzinach otwarcia:

Kokosza. Grosz do grosza
VII Gminny Rajd Rowerowy
II Festiwal Talentów Gminy <a href=Krzeszowice o statuetkę Grand Prix „Talent Gminy Krzeszowice"" />

Każdy prowadzący działalność biznesową niejednokrotnie natrafił w swoim życiu na firmową pieczęci lub stempel. Według zapisów polskiego prawa, posiadanie pieczątki nie jest obowiązkowe, mimo tego dalej cieszą się one ogromną popularnością. Coraz częściej stemple wykorzystywane są do celów marketingowych, ale nie tylko. Jak się okazuje, zastosowanie tych niewielkich urządzeń jest znacznie szersze. Warto zapoznać się z ich możliwościami!

Firmowy stempel

Większość dokumentów wystawianych przez daną firmę okraszonych jest pieczątką z danymi firmowymi. Takie oznakowanie znajdziemy na fakturach, wnioskach czy też dokumentach, które wychodzą z konkretnego przedsiębiorstwa. Mimo, że właściciele podmiotów gospodarczych już od kilku lat nie mają obowiązku posiadania pieczątek, nadal chętnie z nich korzystają. Dlaczego?

Pieczątka i stempel - element firmowego biura czy gadżet reklamowy?

Oznakowany stemplem dokument jest traktowany jako ważniejszy. Chociaż nie wynika to z przepisów prawa, to przybicie pieczątki na danym dokumencie podwyższa jego znaczenie, nadając oryginalny charakter. Jest to również idealny sposób na przekazanie firmowych danych jak telefon, mail czy też adres strony internetowej.

Gadżet reklamowy

Już dawno właściciele firm dostrzegli reklamową moc pieczątek i okazjonalnych stempli. Chętnie umieszczają je na materiałach firmowych, przekazując tym samym klientom dane kontaktowe i firmowe. Swoje miejsce na pieczątce musi znaleźć także logo firmy, które nada jej przyciągającego kształtu.

Jeszcze lepiej w reklamowej rzeczywistości odnalazły się, trochę zapomniane, stemple. Ich majestatyczny i podniosły wygląd sprawiają, że idealnie sprawdzają się w promocyjnych działaniach firmy. Często stosowane są ostemplowania zaproszeń na branżową imprezę czy też kartki z życzeniami dla klientów. Odbicie na nich danych adresowych oraz korespondencyjnych firmy może sprawić, że przybędzie Ci klientów.

Stemple na imprezy

Zastosowanie stempli i pieczątek daleko wykracza poza granicę firmowej działalności. Przy zastosowaniu odpowiedniej wielkości oraz specjalnego tuszu są powszechnie wykorzystywane na imprezach masowych. Służą przede wszystkim oznaczaniu gości, którzy wykupili bilet - fluorescencyjne tusz świeci pod wpływem lamp UV.

Również przy mniejszych uroczystościach stemple znajdą swoje zastosowanie. To jeden z najczęściej wybieranych gadżetów na imprezy oraz wieczory panieńskie, kawalerskie, a także specjalne uroczystości. Kształt i wielkość odbijanego emblematu można samodzielnie ustalić np. na podstawie przedstawionego zdjęcia. To doskonały sposób by zaskoczyć bohatera lub bohaterkę imprezy jakimś wyjątkowym wzorem.

pozycja stempli i pieczątek w biznesie w dzisiejszych czasach

Ile kosztuje pieczątka?

Dostępność pieczątek i stempli na rynku jest bardzo duża - równie duże są rozpiętości cenowe między poszczególnymi modelami. Wynikają one przede wszystkim z rozmiarów pieczątki, trudności wzoru, a także użytego tuszu. Najprostsze, zwykłe biurowe pieczątki z danymi firmy można nabyć już za kilkadziesiąt złoty - średnia cena waha się między 50 - 70 zł.

Poszukując bardziej skomplikowanych egzemplarzy musimy przygotować się na większy wydatek. Duże pieczątki firmowe z kolorowym logo osiągają cenę nawet 110 złotych. Podobnie sytuacja ma się w przypadku okolicznościowych pieczątek np. na wieczory kawalerskie. Chcąc by na odbiciu znalazła się twarz kolegi, trzeba przygotować się na wydatek około 100 złotych. Pieczątki przeznaczone do klubów, z świecącym w ciemności tuszem mogą kosztować nawet 400 zł za sztukę.

Każdy, kto kiedykolwiek prowadził swoją własną działalność, doskonale wie z jak dużymi inwestycjami się to wiąże. W celu osiągnięcia dobrej pozycji na rynku, konieczny jest stały rozwój, wdrażanie nowych technologii, oraz oferowanie nowatorskich usług i produktów. Wszystko to wymaga pieniędzy, które nie zawsze są dostępne w budżecie. Klienci oczekują produktów dopasowanych do ich potrzeb, a także odpowiadających na ich wymagania. W związku z tym, firmy, które chcą utrzymać swój statut, muszą się stale doskonalić. Brak środków nie jest przeszkodą, ponieważ można skorzystać z finansowania zewnętrznego. Rzeczą naturalną jest, że każdego przedsiębiorcę interesuje najtańsza pożyczka. Jak taką znaleźć?

Tanie kredyty dla przedsiębiorców

Na samym początku działalności, ciężko jest uzyskać kredyt bankowy. Ma on bardzo restrykcyjne wymagania, oraz nie zawsze korzystne warunki. Młode firmy zbyt krótko istnieją na rynku, aby być wiarygodnym pożyczkobiorcą dla banku. Jednakże, nie jest to duża strata, gdyż na rynku jest dużo więcej lepszych i łatwiej dostępnych kredytów. Najbardziej opłacalna pożyczka to z pewnością propozycja funduszu Unii Europejskiej. Kredyty unijne mają atrakcyjniejsze oprocentowanie, oraz lepsze warunki spłaty. Co więcej, ich otrzymanie jest dużo łatwiejszą procedurą, niż staranie się o kredyt w banku. Dzięki takim instrumentom finansowym, wiele firm jest w stanie rozwinąć skrzydła i rozpocząć drogę na sam szczyt.

Omawiana najtańsza pożyczka pozabankowa ma jeszcze jeden istotny atut. Daje wnioskodawcy szansę na odroczenie pierwszej spłaty. Jest to niezwykle korzystne, zwłaszcza dla młodych przedsiębiorców, którzy jeszcze nie zarabiają.

Zróżnicowane cele

Najtańszy kredyt unijny, może być wykorzystany na różnorodne cele. Oferowane przez Wspólnotę produkty finansowe są bardzo odmienne i każdy może znaleźć coś dla siebie. Dlatego tak ważne jest sprawdzenie, jaka jest najtańsza pożyczka online i jakie otwiera możliwości. Oprócz tego, warto przeanalizować swoje potrzeby, oczekiwania i preferencje, aby wybrać pożyczkę, która sprosta wszystkim wymaganiom. Dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z biznesem, chcącym wprowadzić nowe pomysły na rynek, zakupić sprzęty i lokal, idealną propozycją będzie unijny kredyt na start. Jest on przeznaczony na inwestycje i może sięgać nawet 2 milionów złotych. Jego oprocentowanie może zaczynać się od 0%, a okres kredytowania wynosi nawet 15 lat. Dla firm już działających, które borykają się z trudną sytuacją finansową, dedykowany jest kredyt obrotowy, który może być w całości przeznaczony na bieżące opłaty. Płynność finansowa jest bardzo ważna, aby biznes mógł prawidłowo funkcjonować. W tym wypadku, okres spłaty może trwać do 60 miesięcy, a dostępne kwoty zamykają się w 600 tysiącach złotych. Bardzo atrakcyjną ofertą jest kredyt inwestycyjno-obrotowy, który zaspakaja obie powyższe potrzeby. Ma on też bardzo duże dostępne środki, które jednorazowo mogą wynieść nawet 5 milionów złotych. W każdej pożyczce istnieje możliwość karencji, czyli odroczenia pierwszej spłaty.

Znaczne oszczędności

Chęć rozwoju jest bardzo pozytywnym zjawiskiem i należy ją wspierać. Firmy, muszą stale inwestować nie tylko po to, aby utrzymać swoją pozycje na rynku, ale także, by poszerzać skalę swojego działania. Najtańsza pożyczka ratalna jest na wyciągnięcie ręki, a jedyne, co trzeba zrobić, to dopasować ją do swoich potrzeb. Portale internetowe, takie jak pozyskajfinansowanie.pl, wspierają przedsiębiorców w znajdowaniu najlepszych pożyczek unijnych, które są finansowane przez instytucje zaufania publicznego.

Pożyczki dla firm, które się opłacają

Rynek dóbr i usług

Obecne czasy to najlepsze co mogło się nam przytrafić, w tym szereg dogodności, jakie rozwinęły się na rynku dóbr i usług. Branże różnego rodzaju oferują najlepsze produkty, oferowane na najwyższym poziomie. Podejmę też temat marketingu partyzanckiego oraz temat potrzeb, jakie występują i są badane przez narzędzie marketingu. Na uwagę zasługuje także http://arenalegionowo.pl/.

W niniejszym artykule należało by przytoczyć termin marketing, oraz jego rodzaj, jaki daje niesamowite efekty. Sam marketing w sobie już osiągnął sukces podnosząc przedsiębiorstwa i działając dla korzyści w danym przedsięwzięciu. Znane już nam potrzeby Maslowa można by tu dodać. One to coś w rodzaju hierarchii, którą należy czytać od dołu, a nie od samego szpicu. Same podstawy polegają na zaspokojeniu zwykłych ludzkich potrzeb, jak pożywienie, i zaspokojenie pragnienia. I tu już widzimy jakie dobra należy na rynek wprowadzić, aby móc sprostać podstawowym wymaganiom. I tu również już może spokojnie działać marketing, który spełnia swoją rolę. Potrzeby jakie występują w piramidzie coraz to stopniują na wyższe poziomy. Ostatnie z nich to potrzeby już udoskonalania, opiewania w luksusach. Dlatego też przedsiębiorstwa starają się wprowadzać jak najlepsze produkty na rynek, aby móc podołać wymaganiom konsumentów, stałych i przyszłych. Jednym słowem marketing ma ogromny wpływ na rynek, i poprzez jego działania jakie podejmuje, na przykład analizy, ankiety badania na rynku przeprowadzone wśród klientów powoduje, że ma on zbiór informacji, jakie mają dużo wiedzy o klientach, gdzie to mogą serwować produkty. Jego działania to między innymi:

  • przeprowadzenie badań wśród konsumentów,
  • dokładna analiza rynku,
  • wspieranie sprzedaży produktów,
  • odpowiednia reklama, kusząca klienta,
  • wykreowanie potrzeb jakie się nasuwają w danym czasie,
  • prestiż firmy na rynku dóbr i usług.

I tu już trochę odbiegnę od tradycji marketingu. Poruszę temat jednego z rodzai marketingu - Marketing partyzancki. Pojęcie zapożyczone z języka angielskiego guerilla marketing. Podobny do marketingu wirusowego, następuje tu promocja dóbr usług. Techniki tu odbiegają od form normalnych. Są one podejściem do młodej grupy ludzi, którzy są dość typowym zgorszeniem. Ich odpływ na zasadzie używek powoduje, ze oni maja zupełnie inne podejście do zakupu produktów. Reklamy są nacechowane emocjonalnie, mające wpływ na uczucia klientów. I tu również w tym całym marketingu partyzanckim następuje proces zawirusowania, czyli cała akcja odbywa się po między środowiskiem ludzi młodych i nie tylko. Wpływa to na ich odbiór i komunikacje międzyludzką. Tak więc widzimy inna formę marketingu, który m swoje zadania, i podchodzi klienta z zupełnie innej strony. Jednak daje on również efekty korzyści jakie przedsiębiorstwo osiąga i zbija na tym kokosy.

Reasumując, marketing to nic innego jak rola, jaka pełni, dzięki niemu cały rynek prosperuje i poprzez badania, zbierane informacje cały czas są produkty i usługi udoskonalane. Następuje tu zaspokojenie potrzeb klient na najwyższym poziomie.