Trendy na rynku stale się zmieniają, więc powinniśmy za nimi nadążać. Są jednak sytuacje, w których warto postawić na uniwersalność. Przedstawiamy zalety przyjęcia tego typu strategii i prezentujemy listę ponadczasowych gadżetów promocyjnych. Sprawdź!
Dlaczego warto inwestować w ponadczasowe gadżety reklamowe?
Akcesoria reklamowe dla firm powinny być dostosowane nie tylko do grupy docelowej, ale i do charakteru przedsiębiorstwa oraz wartości, jakie mu przyświecają. Im bardziej uniwersalne produkty wybierzemy, tym lepiej możemy je wykorzystać. Jakie są zalety wyboru uniwersalnych gadżetów promocyjnych?
- Mają wszechstronne zastosowania – można je np. wykorzystywać w różnych sytuacjach, przez co będą dobrym wyborem dla bardzo różnych grup docelowych.
Biały zestaw w pudełku – długopis i pióro kulkowe
- Nie ulegają modom – wybierając uniwersalne artykuły promocyjne z nadrukiem, nie musimy się martwić, że za kilka miesięcy (a nawet lat) nasze gadżety przestaną być na czasie. Dzięki temu obdarowana nim osoba stale będzie z nich chętnie korzystała, bez względu na aktualnie panujące trendy. Ponadczasowe gadżety reklamowe znajdziesz w asortymencie Tampogadzet.
- Dają poczucie przywiązania – wszyscy cenimy to, co znane i lubiane, z sentymentu przywiązujemy wagę do tego, co posiadamy – może to być np. ukochany kubek, „szczęśliwy” brelok czy stary notes na przepisy. Dlatego jeśli wybierzemy materiały promocyjne trwałe i wysokiej jakości, będą nam one służyły przez wiele lat. W efekcie za każdym razem, kiedy odbiorca użyje danego przedmiotu, będzie sobie przypominał o naszej firmie.
- Pozytywnie wpływają na wizerunek firmy – funkcjonalne i trwałe gadżety dobrze świadczą o firmie, ponieważ kojarzą się z solidnością oraz profesjonalizmem. Konsumenci mogą to w domyśle przełożyć na jakość usług oferowanych przez konkretny biznes - "dbamy o gadżety wysokiej jakości, ponieważ chcemy, aby nasi klienci otrzymali od nas wszystko, co najlepsze".
- Lepszy wybór z punktu widzenia ekonomii i ekologii – kupowanie gadżetów pod wpływem chwilowej mody lub kiepska jakość towaru negatywnie wpłynie na długość użytkowania. To oznacza, że nasze materiały reklamowe szybciej się zepsują, klienci przestaną ich używać, a więc gadżety nie będą dłużej pełniły funkcji wizytówki firmy. W konsekwencji trafią na śmietnik, zasilając tym samym góry odpadów na wysypisku. Słabe posunięcie zarówno ze względu na firmowy budżet, jak i odbiór takiej sytuacji przez kontrahentów (szczególnie tych, którym leży na sercu dbanie o planetę i minimalizowanie odpadów). Dlatego czasem lepiej wydać na gadżety więcej, jeśli ma to oznaczać lepszą jakość, wykonanie i uniwersalne zastosowanie.
Jakie ponadczasowe gadżety reklamowe mogą się spodobać konsumentom?
- Artykuły biurowe – coś dla dorosłych i dzieci, do szkoły i pracy, przydatne w domu i biurze. Notatniki, pióra, długopisy, teczki przydadzą się wszystkim i zawsze. Są to produkty niedrogie, ale wyjątkowo praktyczne, a przez to cenione przez klientów.
- Torby i plecaki – świetny prezent dla wielu grup docelowych, m.in. sportowców, miłośników pieszych wycieczek, studentów, a nawet osób, które bardzo dużo podróżują. Personalizowane torby to też skuteczna reklama mobilna.
Torba podróżna z ochroną RFID
- Kubki – porcelanowe, termiczne czy szklane, to jedne z najpopularniejszych gadżetów firmowych. Mają wiele zastosowań: od naczynia na napoje, po organizer na przybory biurowe.
- T-shirty – w zależności od preferencji użytkownika taki element odzieży można wykorzystać w przeróżnych sytuacjach, np. podczas spaceru, na siłowni, a nawet podczas wakacyjnych wyjazdów.
Jak widzisz, ponadczasowe upominki reklamowe z nadrukiem to świetny pomysł, jeśli chcemy, aby nasze gadżety były chętnie użytkowane przez konsumentów przez długi czas.