Strona internetowa w dzisiejszych czasach to absolutne minimum bez którego nie może obejść się żadna firma, której zależy na tym, aby kierować swój kurs na sukces. Nieważne czy jest to mała strona w formie wizytówki czy duży sklep internetowy wraz z blogiem, zawsze kluczowe okazuje się to, aby pozostawić swój ślad w internecie i dać się odnaleźć. Profesjonalna agencja marketingu internetowego wybierze dla Ciebie najlepszą opcję, a jeśli chcesz poznać różnice między tymi opcjami to zapraszam do zapoznania się z tym artykułem.

Mała strona firmowa w formie wizytówki

To najtańsza i może wydawać się, że na początek – najlepsza opcja dla firmy, która stawia swoje pierwsze kroki w internecie. Jest to opcja dedykowana dla małych firm, które nie posiadają szerokiej oferty lub świadczą wąski wachlarz usług. Na pewno zaletą strony wizytówkowej jest to, że strona może powstać bardzo szybko oraz w miarę potrzeb może być z czasem przekształcona w bardziej rozbudowaną witrynę.

Mała strona firmowa czy duży portal dla przedsiębiorstwa? Co wybrać?

Firmowa strona www z pełną ofertą przedsiębiorstwa

Ta opcja jest zalecana dla firm, które chcą zaprezentować swoją unikalną lub rozbudowaną ofertę dla osób w internecie. Na poszczególnych stronach można z powodzeniem zaprezentować produkty lub usługi wraz z ich dokładnym opisem i parametrami. Z czasem umożliwi to napływ klientów zainteresowanych tym co ma do zaoferowania firma bezpośrednio z wyszukiwarek internetowych. Firmy, których specjalizacją jest tworzenie stron internetowych dla firm zalecają połączenie tej opcji z blogiem firmowym na którym można aktywnie i regularnie zamieszczać najważniejsze informacje o przedsiębiorstwie i pojawiającej się ofercie.

Blog firmowy

To doskonała opcja dla firm, które chcą pozostać w kontakcie z klientami. Możliwość zapisania się na newslettera i otrzymywania na adres e-mail ciekawostek i najnowszych informacji o nowych ofertach i promocjach jest dla wielu osób nie lada gratką. Dla wielu firm priorytetem jest to, aby utrzymywać relacje z klientem i blog firmowy jest idealną formą takiej komunikacji zwrotnej.

Sklep internetowy

Sprzedaż internetowa staje się z roku na rok coraz popularniejszą formą zakupów. Nic więc dziwnego, że wielu przedsiębiorców decyduje się wraz ze stroną internetową uruchomić w pełni funkcjonalny sklep w sieci. Klient może spędzić w Twoim nowym sklepie internetowym dowolną ilość czasu i podjąć rzeczową decyzję o zakupie. Dodatkowo w sklepie internetowym nie trzeba ograniczać się i można zaprezentować pełną ofertę firmy. Klient może dokonywać zakupów o dowolnej porze dnia i nocy.