W sieci bez trudu znajdziemy oferty firm, które zajmują się pozycjonowaniem stron. Na prowadzonych przez nie blogi przeczytamy wiele ciekawych informacji, specjalistycznych porad i garść ciekawostek ze świata SEO. Jednak, czy firmy zajmujące się zawodowo poprawianiem pozycji w wynikach wyszukiwań potrafią to robić w odniesieniu do swojej strony? Jak się okazuje - nie zawsze!

W artykule tym podpowiadamy właścicielom agencji SEO, jak dotrzeć na szczyt listy wyszukiwań. Jako cel przyjmujemy sobie frazę ‘pozycjonowanie Kraków’, ponieważ przykładowa firma ma siedzibę właśnie w tym mieście. Na co zwrócić uwagę przy pozycjonowaniu agencji?

Sprawdź konkurencje - wstęp do strategii SEO

To działanie absolutnie konieczne, nie tylko przy rozpoczynaniu działań pozycjonerskich, ale również przy samym wchodzeniu na rynek. Zanim przystąpimy do tworzenia strategii SEO, warto jest dobrze przyjrzeć się konkurencji. Czego szukamy na ich stronach?

Przy pomocy specjalnych narzędzi możemy określić, na jakie frazy dana agencja pozycjonuje swoją stronę. Zauważymy również, jakie działania w tym zakresie podejmuje. Taka wiedza pozwoli nam lepiej nakreślić plan, którego celem będzie uzyskanie lepszych wyników w wyszukiwarce.

Najpopularniejsze frazy, czy długi ogon? Określamy strategię SEO

Kiedy myślimy o pozycjonowaniu stron internetowych w Krakowie, to w wyszukiwarce Google wyszukujemy informacji na temat ‘pozycjonowanie Kraków’. Do takiego wniosku bez trudu dojdą również inni właściciele konkurencyjnych firm, dlatego na tym etapie warto zastanowić się, na jakie frazy i słowa kluczowe chcemy pozycjonować naszą witrynę.

Wybierać możemy pomiędzy najpopularniejszymi frazami, które ściśle związane są z daną branżą, a frazami z tak zwanego długiego ogona wyszukiwań. O jakich słowach kluczowych mowa?

Branżowe słowa kluczowe:

  • pozycjonowanie Kraków,

  • pozycjonowanie w krakowie,

  • agencja SEO kraków

Długi ogon wyszukiwań:

  • jaka agencja SEO w Krakowie jest najlepsza?

  • pozycjonowanie stron w Krakowie z kim warto współpracować?

Rozpoczynając działalność swojej witryny warto skupić się na jednym obszarze działań. Należy przy tym pamiętać, że pozycjonowanie strony na najpopularniejsze frazy i słowa kluczowe może być kosztowne, a wyniki pojawią się dopiero po kilkunastu miesiącach.

Pozycjonowanie agencji reklamowe w Krakowie - jak zrobić to skutecznie?

Postaw na treść!

Content marketing nie jest już trendem, stał się koniecznością. Najnowsze aktualizacje algorytmu Google wymuszają na agencjach SEO produkowanie coraz większej ilości treści, które dostarczą użytkownikom realnej wiedzy. Takie zadanie spełniają przede wszystkim wpisy na blogu, artykuły, czy też poradniki, które udostępniane są na stronie www.

Tego rodzaju publikacje pomagają nie tylko poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwań, ale również uzyskać wizerunek branżowego eksperta. Warto w nich umieszczać odniesienia do miejsca pracy lub siedziby firmy, tak by odbiorcy nie mieli wątpliwości, że firma zajmuje się pozycjonowaniem stron w Krakowie.

Integracja działań

Nie samym SEO marketing żyje! Jeśli chcesz, by Twoja agencja pozycjonowania z Krakowa odniosła spektakularny sukces, koniecznie musisz zintegrować kilka działań marketingowych. Mowa tutaj przede wszystkim o korzystaniu z płatnych reklam Google Adwords i Facebook Ads, a także e-mail marketingu oraz darmowych działań w mediach społecznościowych. Tak szeroko zakrojone działania, na pewno przyniosą oczekiwane rezultaty w postaci dużej liczby odwiedzających witrynę.