Koniec dyżurów PGNiG w urzędzie miejskim ale kontakt nadal możliwy

2 min czytania
Koniec dyżurów PGNiG w urzędzie miejskim ale kontakt nadal możliwy


Zmiany w obsłudze PGNiG w Chrzanowie – co to oznacza dla mieszkańców?

  • Nowe miejsca kontaktu z PGNiG dla mieszkańców Chrzanowa
  • Stacjonarne punkty obsługi PGNiG w regionie dostępne dla chrzanowian

Od czerwca 2025 roku mieszkańcy Chrzanowa muszą przygotować się na nową formę kontaktu z przedstawicielami PGNiG. Choć dyżury w Urzędzie Miejskim zostały zakończone, dostęp do usług spółki pozostaje bez zmian, a nawet zyskał nowe możliwości. Sprawdź, jak teraz załatwisz swoje sprawy związane z gazem i gdzie szukać pomocy! Nowe miejsca kontaktu z PGNiG dla mieszkańców Chrzanowa

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, PGNiG zdecydowało o zaprzestaniu dyżurów swoich przedstawicieli w Urzędzie Miejskim w Chrzanowie. To jednak nie koniec wsparcia dla osób korzystających z usług tej spółki. Klienci mogą nadal liczyć na pomoc poprzez infolinię pod numerem 22 515 15 15, gdzie specjaliści są gotowi odpowiedzieć na pytania i rozwiązać problemy.

Dodatkowo, wszelkie formalności można załatwić wygodnie przez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK), które umożliwia szybki dostęp do informacji o umowach, fakturach czy zgłoszeniach awarii bez wychodzenia z domu.

Stacjonarne punkty obsługi PGNiG w regionie dostępne dla chrzanowian

Dla tych, którzy wolą tradycyjną formę kontaktu, PGNiG oferuje wizyty w najbliższych punktach obsługi klienta. Najbliższe placówki znajdują się przy ulicach:

  • Balicka 84, 30-149 Kraków
  • Trzebińska 52, 32-500 Chrzanów

To doskonała okazja, aby osobiście porozmawiać z doradcą i uzyskać fachową pomoc dotyczącą oferty czy rozliczeń.

Mieszkańcy Chrzanowa nie muszą obawiać się utraty dostępu do usług PGNiG – zmiana formy kontaktu ma na celu usprawnienie obsługi i zapewnienie klientom większej elastyczności.

Wg inf z: Urząd Miejski Krzeszowice

Autor: krystian